sfaturi slabit

Diete pentru slabit, diete sanatoase, diete pentru o silueta de invidiat. Diete pe toate gusturile

  1. Kiwi, mango si ananasul nu ar trebui sa lipseasca din meniul celor care vor sa slabeasca sau sa aiba un regim de viata sanatos.
  2. Dulciurile “dietetice” reprezinta o capcana in care cad multi dintre cei care nu vor sa renunte la consumul de dulciuri atunci cand vor sa slabeasca.
  3. Piersicile sunt fructe pe care le poti gasi pe toate drumurile in sezonul cald. In afara calitatilor terapeutice descoperite in ultimi ani, piersicile au fost propuse de cercetatorii germani in curele de slabire, in ciuda numarului mare de calorii pe care il contin.
  4. Apropierea concediului ii determina pe multi sa recurga la regimuri alimentare drastice, sub 1000 de calorii zilnic. Aceste diete pot genera serioase tulburari de metabolism.
  5. Piersicile sunt fructe pe care le poti gasi pe toate drumurile in sezonul cald. In afara calitatilor terapeutice descoperite in ultimi ani, piersicile au fost propuse de cercetatorii germani in curele de slabire, in ciuda numarului mare de calorii pe care il contin.
  6. Dieta Atkins celebra pentru rezultatele pe care le-a oferit de-a lungul anilor in lupta cu kilogramele in plus si intens promovata a ajuns acum cativa ani in atentia cercetatorilor. Nu este recomandata pentru ca provoaca cetoacidoza, o stare metabolica periculoasa pentru organism.
  7. Daca faci parte din categoria celor care nu pot renunta la paine, iti recomand paine de secara.
  8. Una dintre solutiile cele mai la indemana pentru un plus de sanatate si o silueta ideala este pepenele verde. Ieftin, delicious, satios si nu ingrasa…
  9. Toata lumea viseaza la un abdomen plat, fara grasime, mai ales atunci cand se apropie sezonul cald. Pe langa considerentele de ordin estetic este bines a stii ca eliminarea grasimii de pe abdomen este un pas absolut necesar pentru mentinerea unei stari de sanatate optime.
  10. O solutie de a pacali foamea poate fi spalarea pe dinti.
  11. Numereoas studii au aratat ca intensificarea stresului determina cresterea poftei de mancare.
  12. Afla cat costa “drapajele culinare”.Daca ai terminat pe nerasuflate o punga de bomboane mergi o jumatate de ora cu bicicleta 7 zile la rand.
  13. Nu trebuie sa cazi in capcana sucurilor din fructe cu emblema “fara zahar adaugat”. Sucul de fructe contine zahar (fructoza) si valoarea calorica a unui pahar depaseste 100 de calorii.
  14. Specialisti afirma ca doza de vitamina C necesara organismului este de 30-50 micrograme pe zi si se dubleaza in cazul femeilor insarcinate sau la cele care alapteaza.
  15. Toata lumea stie ca iaurtul contine calciu. Majoritatea iaurturrilor contin bacterii utile in mentinerea sanatatii digestive si ajuta la intarirea sistemului imunitar.
  16. Nucile sunt adesea acuzate ca ingrasa, pentru ca au multe calorii. Adevarat 100 grame de nuci contin 600 calorii. Daca mananci o cantitate mai mica 30 grame vei reduce riscul aparitiei bolilor cardiace si a cancerului.
  17. O prima conditie pentru o igiena alimentara corecta este mestecarea atenta si indelungata a alimentelor.
  18. Soia este o adevarata planta miracol. Are un continut mare de proteine valoroase, furnizeaza magneziu pentru sinteza musculara, fier pentru oxigenarea celulelor si vitamine din grupa B.
  19. Bananele te ajuta sa renunti la fumat. S-a descoperit ca vitaminele A, C, B6 si B12 existente in banana ii ajuta pe cei care vor sa renunte la fumat.
  20. Deshidratarea si supraincalzirea organismului te pot lasa fara energie si iti pun sanatatea in pericol. Nu folosi canicula drept scuza pentru a nu face miscare.
  21. Atentie la aditivii alimentari. E211 este unul dintre adaosurile periculoase pentru sanatatea noastra.
  22. Salata de vinete se numara printer preferintele multora dintre noi, in special in sezonul cald. Vinetele sunt legume bogate din punct de vedere nutritiv, au efecte antianemice, diureice si calmante.
  23. Taratele reprezinta un aliment complex si folositor. Exista multe tipuri din care poti alege, in functie de ceea ce iti doresti din punct de vedere nutritiv.
  24. Rosiile cu branza fac parte cu siguranta din meniul multora, in special vara. Combinatia este una sanatoasa si recomandata de majoritatea nutritionistilor.
  25. Profita la maximum de vara si incearca sa faci, o cura de o zi pe saptamana, in care sa consume numai caise.
  26. Secretul Madonnei care la aproape 50 de ani are un corp de alteta de 25 este dieta macrobiotica.
  27. Daca vrei sa ai copii cu un sistem muscular si osos sanatos, tine cont de faptul ca cel mai la indemana mijloc pentru a obtine acest lucru este sportul.
  28. Pe timpul verii optam pentru o alimentatie usoara. Nu uita ca aportul de fibre este indispensabil, 25-30 grame de fibre pe zi inlatura eventualele probleme gastrointestinale.
  29. Salatele ar trebui sa fie mancarea nelipsita de la orice masa pe timpul verii.Alege urmatoarea combinatie : rosii, castraveti si varza condimentata cu busuioc, patrunjel, menta si salvie.
  30. O viata sanatoasa presupune, printe altele, respectarea unei reguli de maxima importanta si anume mancarea la ore fixe.
  31. Pe timpul verii, simptomele precum greturi si varsaturi, caracteristice primelor luni de sarcina se alatura lipsei poftei de mancare din cauza caldurii excessive.
  32. E bines a stii ca pregatirea tenului pentru bronz se face si prin atentia acordata alimentelor consummate in aceasta perioada. Include in meniul zilnic alimente bogate in vitaminele antioxidante A, C si E si betacaroten.
  33. Hidratati-va pielea din interior. Un aport de 1,5 – 2 litrii de apa pe zi este esential.
  34. Sporturile de apa pe care le poti practica in vacanta in majoritatea statiunilor de pe litoral sunt o sursa de sanatate si buna dispozitie.
  35. Pentru mentinerea tonusului in zilele toride de vara ai nevoie de surse de calciu in alimetatia zilnica.
  36. Daca mergi la munte vara, vei intalni cu siguranta pe drum localnici care vand afine si alte fructe de padure.Nu ezita si cumpara.
  37. Mustul este una dintre bauturile naturale cu efect de energizare si revigorare a organismului.
  38. Banalul ceai este foarte bogat in vitaminele din grupa B. Este de asemenea , o sursa buna de vitamina E, K si betacaroten.
  39. Porumbul fiert sau copt este una dintre atractiile sezonului de vara. Oricat de mult ar tenta incearca sa nu abuzezi pentru ca ingrasa.
  40. OMG –ul (organism modificat genetic) este o bacterie, o planta sau un animal al carui patrimoniu genetic a fost transformat prin introducerea uneia sau mai multor gene suplimentare, ale caror functii le cunoastem.
  41. O veste buna pentru amatorii de suc de portocale, 750 mg de suc zilnic sporeste nivelul de colesterol HDL, cel bun.
  42. O bautura recomandata pe timpul verii este socata ( 10 litri apa fiarta si racita, 2 kg miere, 10 fori de soc uscate si 4 lamaii taiate felii).
  43. Este indicat ca in zilele caniculare sau calduroase sa nu consume nici macar ulei in salate.
  44. Spanacul imbunatateste vederea. Pentru razele ultraviolete daunatoare consuma papaya deoarece contine un oxidant puternic care blocheaza efectele acestora.
  45. Castanele sunt o sura deloc neglijabila de energie. Contin zaharuri, vitaminele B, C si E, saruri minerale, in special magneziu.
  46. Fructele de mare sunt alimente provenite din animale marine si constituie o sursa importanta de proteine.
  47. Analizele facute cu regularitate pot preveni de exemplu o anemie, in cazul in care ai lipsa de fier, sau o spasmofilie in cazul in care ai un nivel de calciu si magneziu scazut.
  48. Papadia te ajuta in lupta anicelulita!
  49. Nu te gandi ca “rontaitul” este inofensiv. Daca te morcovii.
  50. Chiar daca este paradoxal infometarea ingrasa!Daca mananci o singura data pe zit e vei ingrasa, pentru ca asimilarea nutrientilor de la acea masa unica este maxima.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here