diete de slabit

Diete pentru slabit, diete sanatoase, diete pentru o silueta de invidiat. Diete pe toate gusturile

Diete si calorii negative

Corpul nostru consuma calorii mereu, chiar si cand dormim. El arde aproximativ 60 de calorii pe ora in timp ce dormim si 85 in timp ce mancam. Da, este adevarat, ardem calorii chiar si cand mancam.

Asa zisele calorii negative sunt continute de alimentele care odata consumate, utilizeaza mai multe calorii pentru a fi digerate decat contin ele insasi. Cu alte cuvinte corpul are mai mult “de munca” pentru a extrage caloriile din aceste alimente.

  • 1 calorie = 4.184 jouli
  • 1 calorie negativa = -4.184 jouli
  • De cele mai multe ori sunt folosite kilocaloriile
  • 1 kilocalorie (kcal) = 4.184 kilojouli (kJ)

Exemplu:

  • O bucata de desert ce contine 400 de calorii, solicita 150 de calorii pentru a fi digerat de catre corpul nostru, rezultand o diferenta de 250 de calorii care se adauga sub forma de grasime in organism.
  • Pe de alta parta, o bucata de telina contine 5 calorii si va necesita mai multe calorii pentru a fi digerata, astfel rezultand o pierdere de calorii. Acest lucru implica faptul ca, cu cat mananci mai mult, cu atat mai mult slabesti.

Explicatia efectului caloric negativ

Toate alimentele contin nutrienti (carbohidrati, proteine, grasimi, etc.), vitamine si minerale. Vitaminele stimuleaza tesuturile sa produca enzime ce ard caloriile din alimente. Alimentele ce contin calorii negative au atatea vitamine si minerale pentru a produce suficiente enzime care sa arda nu doar propriile calorii dar si alte calorii suplimentare din organism. Acesta se numeste “efect caloic negativ”.

Mai jos ve-ti gasi o lista de alimente ce contin calorii negative si ve-ti observa ca acestea sunt alimente naturale, cum ar fi legume, fructe, etc. Acestea au continut redus de grasimi, calorii reduse si o cantitate mare de carbohidrati si fibre dietetice. In tarile in care oamenii consuma ca fel principal acest tip de alimente, se dovedesc a fi mai supli. Deasemeni multi care au urmat diete bazate pe efectul caloriilor negative au declarat ca au reusit sa slabeasca.

Legume ce contin calorii negative:

Sparanghel, broccoli, varza, morcov, conopida, telina, castravete, usturoi, fasole verde, salata verde, ceapa, ridiche, spanac, napi, dovlecel.

Fructe ce contin calorii negative:

Mere, afine, pepene galben, grapefruit, lamai, mango, portocale, papaya, piersici, ananas, zmeura, capsuni, mandarine, pepene rosu.

Diete pe baza efectului caloric negativ

Aceste diete se bazeaza pe faptul ca pentru a reusi sa slabesti trebuie sa arzi mai multe calorii decat consumi. Aceste diete recomanda sa consumam majoritatea alimentelor din lista de mai sus. Dieta pe baza efectului caloric negativ este foarte utila pentru cei ce doresc sa slabeasca repede.

Puteti adauga oricat doriti din lista de alimente ce contin calorii negative in dieta dvs de zi cu zi fara a avea nici un efect advers. Mai mult, aceasta dieta iti va imbunatati sanatatea si te va face sa te simti mai energic.

Sfaturi pentru inceperea unei diete cu efect caloric negativ

  • in meniul de zi cu zi adaugati salata verde la fiecare masa
  • renuntati la sosuri si folositi suc de lamaie pentru gust
  • consumati sucuri naturale de fructe in loc de sucuri carbogazoase
  • nu este necesar si nici sanatos sa consumati doar legume si fructe. Puteti adauga in dieta dvs carne slaba cel putin o data pe zi
  • evitati cat puteti prajelile, carnurile grase si uleiurile
  • consumati lichide si suplimente (vitamine, minerale)

Prezentarea rapida a catorva diete de slabit

Daca ai dat peste acest articol, cu siguranta iti doresti sa aflii mai multe informatii despre cat mai multe diete de slabit existente in acest moment. Ei bine, considera-te norocos, deoarece acesta este scopul acestui articol.

Toata lumea stie ca exercitiile fizice ajuta la remodelarea corpului. In acelasi timp, un program de exercitii fizice bine pus la punct combinat cu un program culinar sanatos si echilibrat te poate ajuta sa slabesti mult mai repede si mult mai eficient. Urmand aceasta idee, am ales sa va prezint cateva informatii generale despre cateva diete de slabit existente si promovate tot mai mult in zilele noastre, dar care nu recurg la folosirea de pastile de slabit.

Diete de slabit eficiente

Una dintre aceste diete de slabit este Dieta Zone care presupune eliminarea zaharului si a amidonului din alimentatia noatra zilnica. Conform acestei diete de slabit, prin eliminarea acestor doua componente putem sa slabim in mod constant zilnic, sa amanam semnele imbatranirii si sa ne imbunatatim activitatea cerebrala si fizica foarte usor.

Printre aceste diete de slabit se numara si Dieta Sommersizing, pusa la punct de celebra Suzanne Sommers. Principiul aceste diete de slabit este selectarea carbohidratilor si a grasimilor pozitive pentru organismul nostru.

Astfel, daca reusim sa consumam numai carbohidrati cu un continut glicemic scazut, ne putem tine sub control glicemia si insulina, acest lucru ducand la o accelerare a ritmului de ardere a grasimilor. Pe acest principiu al carbohidratilor se bazeaza si alte diete de slabit faimoase pentru popultaritatea lor, cum este Dieta South Beach sau Dieta Atkins.

Aceste doua diete de slabit ne recomanda sa eliminam aproape in totalitate carbohidratii din alimentatia noastra zilnica, singurul tip de carbohidrati permis pentru consum fiind cei din legume.

Alege una dintre aceste diete de slabit acum

Dupa cum ti-am promis la inceputul acestui articol, ti-am prezentat cateva informatii generale si specifice legate de anumite diete de slabit care fac furori in randul persoanelor cu probleme de greutate si nu numai din intreaga lume.

Daca vreuna dintre aceste diete de slabit ti se pare potrivita pentru tine, sau daca iti doresti sa incerci una sau mai multe astfel diete de slabit pentru a afla care este cea mai buna pentru tine, incepe acum si bucura-te de efetele extraordinare ale unei diete de slabit rapide si eficiente.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here