Retete pentru slabit cu preparare rapida

Pentru ca alimentatia corecta este principalul ajutor impotriva kilogramelor in plus, trebuie sa ne asiguram un meniu echilibrat si sanatos pentru fiecare zi din viata. O cura de slabire trebuie privita ca un stil de viata, astfel incat rezultatele la care am ajuns urmand-o sa se pastreze in timp fara a fi nevoiti sa slabim din nou. Este mai usor sa prevenim ingrasarea decat sa ne luptam toata viata cu kilogramele in plus.

Pentru a va ajuta, va recomand urmatorul meniu pe care puteti sa il alternati cu cele pe care deja le urmati, astfel incat sa va diversificati cat mai mult mesele de zi cu zi si sa nu intrati in rutina.

Supa crema de dovleac

Avem nevoie de o ceapa mare pe care trebuie sa o taiem felii, cateva lingurite de unt, usturoi dupa gust, o lingurita de ghimbir dat prin razatoare si putina boia iute sau pasta de ardei. Ne mai trebuie cateva lingurite cu sare de mare, o jumatate de kilogram de dovleac proaspat sau din conserva, si aproximativ un litru de apa.

Se pune ceapa la calit in cele cateva lingurite de unt, dupa care se adauga usturoiul, ghimbirul dat prin razatoare si pasta de ardei iute sau boia. Se adauga putina sare, dovleacul taiat cubulete si apa cat sa il acopere.

Dupa aproximativ 30 de minute de fiert la foc mic, se gusta dovleacul pentru a verifica daca este fiert suficient si se potriveste de sare si delicat, dupa gust. Odata ce ati ajuns la gustul dorit, se toarna toata compozitia in blender si se mixeaza pana ajunge de consistenta unei creme. Se asorteaza cu patrunjel si se serveste usor calda.

Pilaf de quinoa

Quinoa este o cereala cu continut ridicat de proteine, fiind recomandata in curele pentru slabit. In compozitia sa se gaseste o cantitate de carbohidrati mai mica decat in cazul orezului sau a altor cereale.

Pentru acest preparat avem nevoie de o cana de quinoa si una de mazare cruda, doua cani de apa si cateva linguri de smantana degresata sau cu continut mic de grasime. Pentru gust avem nevoie de doua lingurite de rozmarin, piper si sare.

Se pun la fiert mazarea si quinoa pana cand ramane foarte putin lichid in cratita, apoi se adauga celelalte ingrediente. Se amesteca des astfel incat sa nu se lipeasca. Se serveste cu putina verdeata si cu salata sau muraturi.

Prajitura contra grasimii

Se amesteca la blender: 2 lingurite de scortisoara, o cana de cacao, 100 grame stafide, o jumatate de cana de lapte degresat si un varf de lingurita de piper Cayenne. Dupa ce se obtine o pasta cremoasa, punem o cana cu fulgi de ovaz si se amesteca usor cu o lingura. Se consuma dupa ce se lasa o jumatate de ora la frigider.

Este un meniu foarte gustos pe care l-am incercat, si il recomand tuturor persoanelor care vor sa incerce noi retete pentru slabit si nu au foarte mult timp la indemana, dar vor sa diversifice meniul zilnic si sa iasa din rutina.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *